tiistai 13. marraskuuta 2018

Jäsen

Olen jäsen useammassa kirjailijayhdistyksessävuodesta 2003-16.
Jäsenlehtiä, joissa osassa on julkaistu mm.kirjoitukisani:

- Lapin Kirjallisuusseura Ry - Lapillinen-lehti
- Suomen Maakuntakirjailijat Ry - Rovinssi-lehti
- Keski-Suomen Kirjailijat Ry ---
- Elämäntarinayhdistys - Elämäntarinalehti
- Einari Vuorela seura Ry - Jäsenjulkaisu

Runo- ja kirjajulkaisujen yms. lisäksi ko. seuroista on
Lapinkirjallisuusseura julkaissut sivullaan kuukaudenrunona
runoni joutsenista. Ja heidän sivuillaan on myös kirjailijasivuni
linkkeineen, kuten on Suomen taiteilijat Ry:n ja
Mielentaide Ry.n sivullakin, joiden jäsen olen vuodesta 2016 ja 2018.

Olin välillä jäsen ja olen kirjoittanut:
- Vuodesta 2008 alkaen Rakkausrunot- sivulla

Keuruulla olen vuodesta 2000-2018 jäsen:
- Keuruun Taiteilijaseura
- Einari Vuorelan- seura
- Keurusseudun Kameraseura Ry
- Kely- Keurusseudun Luonnonystävät Ry
- Mtkl- Mielen tie Ry
Olen Suomen Taiteilijat Ry:n jäsen.

Lisäksi olen Kirjasammossa ja Fennicassa
<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.